Máme pred sebou zaujímavé obdobie. Reklamy v nákupoch, ako sme mohli vidieť v priebehu niekoľkých rokov, mohli dosiahnuť neskutočný výkon pre Váš e-shop.

Väčšina e-shopov dosiahli pomocou Shopping reklám najvyšší podiel objednávok (až 60-70%) a preto keď sa objaví novinka, ktorá je vylepšením tohto typu reklám, tak by ste ju mali vyskúšať ak môžete.

Nastavenie a tvorba kampaní nikdy nie je jednoduchá a preto chceme týmto článkom ukázať, ako si rýchlo a jednoducho vytvoriť Performance max kampane.

Ako si vytvoriť Performance Max kampaň?

1. Pri zvolení tvorby novej kampane vyberte možnosť Predaj

2. Zvoľte si typ kampaní Max. výkonnosť

3. Vyberte si Merchant center účet (ak chcete inzerovať v Nákupoch), štát kde sa inzeruje a nazvite si kampaň

4. Nastavte si rozpočet a zvolte si, na čo sa chcete zamerať. My sme zvolili možnosť zamerať na hodnotu konverzie a prípadne si môžete nastaviť ROAS:

štyri

V ľavej časti môžete vidieť týždenné odhady čo sa týka počtu nákupov, ich hodnoty a ROAS. Samozrejme treba brať do úvahy, že toto je len odhad a kampaň môže mať lepší výkon, ale aj horší 🙂

5. Vyberte si oblasť kde chcete inzerovať (pozrite si dosah na pravej strane), zvoľte jazyk (odporúčame vždy pridať aj angličtinu) a prezrite si aj ďalšie nastavenia:

6. Vyberte si produkty, ktoré chcete zobrazovať v kampani:

7. V segmente Podklady doplňte všetky potrebné údaje:

Odporúčame vyplniť čo najviac položiek. Importujte všetky fotky v dobrej kvalite, najviac ako je len možné, nahrajte videá ak máte (Google si vie vytvoriť aj sám), vložte si logo atď. V hornej časti môžete vidieť silu reklamy – čím je silnejšia, tým je väčšinou aj lepšia.

8. Vyberte alebo si vytvorte signál publiká

Odporúčame pridať čo najrelevantnejšie publiká, prezrite si GA4 a podľa toho publiká aj pridávajte. Viete si publiká aj vytvoriť a potom ich uplatniť v nasledovných kampaniach a samozrejme si viete aj určiť publiká pre rôzne ciele kampaní.

9. Nastavte si rozšírenia:

Rozšírenia môžete využiť tie, ktoré máte v Google Ads, ale viete si vytvoriť aj nové. Samozrejme snažte sa vyplniť čo najviac rozšírení nech má Google s čím pracovať. Netreba podceňovať rozšírenia, vedia Vám nesmierne vylepšiť kampane.

10. Preverte si nastavenia a skontrolujte si kampaň. Ak je všetko v poriadku tak zverejnite kampaň.

Záver

Tento typ kampaní je síce ľahko nastavitelný ale potrebuje kvalitné kreatívy, nádpisy, opisy a popisky aby kampane performovali dobre. V prípade, že by ste potrebovali špecialistov na správu kampaní, tak nám neváhajte napísať. Kolegovia z Managino Agency sa radi na Vaše kampane pozrú. Navrhnú Vám možnosti a radi ich zapracujú, tiež Vám pomôžu trvalo udržiavať vysoký výkon kampaní.

Samozrejme, pokým si prepojíte Merchant center a budete inzerovať v Nákupoch tak sa Vám CSS program oplatí aj pri tomto type reklám. Pokojne nám dajte vedieť a spustíme Vám CSS program na 30 dní zdarma. Takto si budete môcť službu vyskúšať, vyhodnotiť a prejsť do platenej verzie v prípade pozitívnych výsledkov.