Blog2023-11-01T12:28:12+01:00

Blog

“Retailtainment” ako vzrušenie z nákupu v digitálnej dobe

Prostredie elektronického obchodu sa neustále vyvíja. Je evidentné, že dnes spotrebitelia túžia po niečom viac než je len výber produktov a konkurenčné ceny. Hľadajú totižto zážitky! Nastupuje “retailtainment”, inovatívna stratégia spojenia maloobchodu a zábavy s cieľom vytvoriť podmanivú a nezabudnuteľnú nákupnú cestu. Aj tento [...]

17 apríla, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |

Naberte na sile s AI: Praktické aplikácie pre e-commerce

Svet marketingu prechádza revolúciou poháňanou umelou inteligenciou (AI). Majiteľom e-shopov a odborníkom z marketingových agentúr ponúka AI výkonný súbor nástrojov na optimalizáciu kampaní, personalizáciu skúseností a v konečnom dôsledku aj na zvýšenie predaja. Tento článok sa zaoberá praktickými spôsobmi využitia riešení AI v rámci [...]

10 apríla, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |

Performance Max kampane – Vyplniť skupinu podkladov alebo nie?

V Performance Max kampaniach sú "skupiny podkladov" dôležitým prvkom prispievajúcim k úspechu a efektivite reklamných stratégií. Zahŕňajú rôzne prvky, ktoré slúžia na prezentáciu produktov či služieb a samozrejme oslovujú čo najširšie publikum. Medzi základné podklady patrí logo e-shopu alebo značky, ktoré okrem zvýšenia [...]

3 apríla, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |

Rozdiel v Google Ads a Microsoft Ads kampaniach: P.Max

Už v minulom článku sme spomínali nevyhnutnú potrebu súčasných podnikov pôsobiť v online priestore s vyhliadkou dosiahnutia svojich obchodných cieľov. Dvaja hlavní hráči v oblasti online inzercie, Google a Microsoft Ads (bývalý Bing Ads), ponúkajú podnikateľom možnosť cielenej reklamy. V tomto článku preskúmame rozdiely [...]

26 marca, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |

Vyhľadávacie a Nákupné reklamy v Microsoft Ads – Ako na to?

V dnešnom digitálnom svete je pre podniky doslova nevyhnutné byť aktívny v online prostredí a to hlavne z dôvodu oslovenia ich cieľovej skupiny. Preto aj dnes budeme hovoriť o jedných z najdôležitejších nástrojov, ktoré podnikom pomáhajú dosiahnuť spomínaný cieľ. Sú to predovšetkým vyhľadávacie a [...]

21 marca, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |

Microsoft Ads ako nová platforma na inzerciu

Microsoft Advertising, niekedy známa ako Bing Ads, v súčasnosti zastáva rolu novej inzertnej platformy. Jej hlavnou úlohou je umožniť inzerentovi vytvárať a spravovať online reklamné kampane. Podobne ako Google Ads, Microsoft Advertising ponúka rôzne typy reklamných kampaní, vrátane textových [...]

14 marca, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |
Load More Posts

Automate the creation of Product Ads in Google Ads

BlueWinston

BlueWinston.com is an automated tool for creation of Product Search Text and Shopping Ads on Google. Feed-driven product campaigns account for over 40% of the annual %CTR and displays in Google Search that lead to a successful transaction. Unique technology, innovative approach to keywords and ad creation for each product, group of products and their categories in the eshop, make this tool a number one in the global market. Today, BlueWinston is being used by hundreds of clients in over 50 countries (see testimonials from PPC specialists and merchants). Thanks to BlueWinston.com you do not only automate the creation of ads of your products, but you can also automate their optimization and management thanks to set of automated rules and bidding scripts applied in incredibly short time – every 6 hours!

  • boost sales up to +60%
  • increase ROAS up to +1500%
  • decrease CoS by -40%
  • create ads for all your products
  • automate creation & management
Let’s Learn More About Bluewinston.com