Blog2023-11-01T12:28:12+01:00

Blog

Rozdiel v Google Ads a Microsoft Ads kampaniach: P.Max

Už v minulom článku sme spomínali nevyhnutnú potrebu súčasných podnikov pôsobiť v online priestore s vyhliadkou dosiahnutia svojich obchodných cieľov. Dvaja hlavní hráči v oblasti online inzercie, Google a Microsoft Ads (bývalý Bing Ads), ponúkajú podnikateľom možnosť cielenej reklamy. V tomto článku preskúmame rozdiely [...]

26 marca, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |

Vyhľadávacie a Nákupné reklamy v Microsoft Ads – Ako na to?

V dnešnom digitálnom svete je pre podniky doslova nevyhnutné byť aktívny v online prostredí a to hlavne z dôvodu oslovenia ich cieľovej skupiny. Preto aj dnes budeme hovoriť o jedných z najdôležitejších nástrojov, ktoré podnikom pomáhajú dosiahnuť spomínaný cieľ. Sú to predovšetkým vyhľadávacie a [...]

21 marca, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |

Microsoft Ads ako nová platforma na inzerciu

Microsoft Advertising, niekedy známa ako Bing Ads, v súčasnosti zastáva rolu novej inzertnej platformy. Jej hlavnou úlohou je umožniť inzerentovi vytvárať a spravovať online reklamné kampane. Podobne ako Google Ads, Microsoft Advertising ponúka rôzne typy reklamných kampaní, vrátane textových [...]

14 marca, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |

Bidding stratégia Maximalizácia hodnoty konverzie a cieľové ROAS

V súčasnom svete digitálneho marketingu sa Google a Microsoft Ads stali platformami, ktoré ponúkajú nespočetné množstvo rôznych funkcií, kampaní a možností inzercie. Postupne do týchto systémov pribúdajú ďalšie možnosti, a preto je o to ťažšie sa v nich vyznať a správne nastaviť si kampane [...]

22 februára, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |

Google Consent Mode V2: Ako zachovať personalizovanú reklamu

Predstavenie Consent Mode V2 od Googlu znamená významný krok v riadení údajov používateľov online. Tento update umožňuje webovým stránkam prispôsobiť spracovanie súborov cookie podľa súhlasu návštevníkov. Absencia tejto funkcie by mohla viesť k stratám kľúčových údajov návštevníkov, čo by negatívne ovplyvnilo hlavne online inzerciu. [...]

20 februára, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |

Bidding stratégia Maximalizácia konverzií a cieľová CZA

Cieľom každej reklamy je vygenerovať nákupy. To je dôvodom, prečo sa v súčasnosti veľa e-shopov obracia na stratégie ponúkania cien v platenom vyhľadávaní. Tieto sa zameriavajú skôr na konverzie než na kliknutia. V tomto článku sa bližšie pozrieme na to, čo je maximalizácia [...]

1 februára, 2024|Categories: CSS|Tags: , , , , , , , , |
Load More Posts

Automate the creation of Product Ads in Google Ads

BlueWinston

BlueWinston.com is an automated tool for creation of Product Search Text and Shopping Ads on Google. Feed-driven product campaigns account for over 40% of the annual %CTR and displays in Google Search that lead to a successful transaction. Unique technology, innovative approach to keywords and ad creation for each product, group of products and their categories in the eshop, make this tool a number one in the global market. Today, BlueWinston is being used by hundreds of clients in over 50 countries (see testimonials from PPC specialists and merchants). Thanks to BlueWinston.com you do not only automate the creation of ads of your products, but you can also automate their optimization and management thanks to set of automated rules and bidding scripts applied in incredibly short time – every 6 hours!

  • boost sales up to +60%
  • increase ROAS up to +1500%
  • decrease CoS by -40%
  • create ads for all your products
  • automate creation & management
Let’s Learn More About Bluewinston.com