Často kladené otázky (FAQs)2023-11-02T12:35:23+01:00

Často kladené otázky (FAQs)

Čo je to učiaca fáza a ako ovplyvní chod mojej inzercie?2022-08-10T12:10:13+02:00

Učiaca fáza alebo learning phase je obdobie, kedy sa Google algoritmus učí, akým spôsobom sú vaše kampane vedené, koľko míňate a ako by vám mohol ušetriť na cene za kliknutie.

Ide o jav, ktorý sa prejaví pri kampaniach, ktoré majú zásadnejšie zmeny. Jednou z nich je aj prechod k novému CSS partnerovi. Zvyčajne začne učiaca sa fáza deň po prechode na inú CSS službu a trvá 1 až 10 dní. Učiaca sa fáza nastáva vtedy, keď používate smart bidding stratégiu, napríklad Maximalizovať hodnotu konverzií alebo cieľovú návratnosť investície (target ROAS). Doba trvania môže byť aj veľmi krátka, ale závisí to od viacero faktorov.

Ako rýchlo si viem CSS program aktivovať?2022-08-10T12:12:58+02:00

Náš CSS program si viete aktivovať v priebehu jedného dňa. Počas toho dňa môžete vyplniť formulár, naši špecialisti Vám pošlu aktivačný protokol do Vášho Merchant centra, ktorý sa objaví do jednej hodiny. Akonáhle to príjmete, ak sa Vám aktivuje CSS program. Tiež Váš e-shop v ten deň zalistujeme na našom porovnávači cien a takto môžete od prvého dňa používať CSS program a čerpať jeho benefity.

Mám sa niečoho obávať, keď Vám dám prístup do môjho Google Ads?2022-08-10T12:07:52+02:00

Určite nie. Vo Winston Bros. máme prístup už do viac ako 6000 Google Ads účtov po celom svete s celkovým spendom viac ako 18 miliónov EUR/mesačne. V našich obchodných podmienkach je tiež definované, že nijako nesmieme ovplyvňovať chod Vášho inzertného účtu, zasahovať do jeho nastavení a už v žiadnom prípade sa nedeliť o Vaše interné štatistiky či spendy s tretími stranami.

Čo mi Shopping in EU CSS program prináša?2023-09-01T01:08:59+02:00

Shopping in EU CSS Vám prináša možnosť získať zľavu na inzerciu pri Shopping/Performance max reklamy až do výšky -20%! V neposlednom rade ako bonus k tejto službe, ponúkame možnosť zverejniť Vaše produkty v našom porovnaní cien produktov na www.cssshoppingin.eu. Okrem toho, pokiaľ by ste potrebovali poradiť s reklamou, tak sa na to radi spoločne s vami pozrieme.

Za čo platím keď používam Shopping in EU CSS?2022-08-10T12:06:11+02:00

V Shopping in EU platíte len za CSS program a to je celé. Zdarma Váš e-shop nahodíme na náš porovnávač cien a všetka podpora čo budete potrebovať je samozrejme tiež zdarma.

Je viacero CSS partnerov na Slovensku a v EÚ?2023-09-01T01:09:37+02:00

V EÚ je cez 100 CSS partnerov a v našom okolí sa najviac môžete stretnúť s CSS resellerom, čo znamená, že daná online agentúra CSS program ponúka cez niekoho iného, aby Vám zabezpečila jeho benefity. Poplatok za CSS program môže byť rôzny. Niektoré CSS programy majú fixný poplatok, niektoré percento z obratu a sú aj také, ktoré toto kombinujú.

Narozdiel od všetkých ostatných, CSS Shopping in EU je vyslovene slovenská, lokálna firma, ktorá vyrástla na krídlach najväčšieho Google Channel Partnera v CEE BlueWinston.sk a má už tisícky zákazníkov po celej EÚ a vo svete.

Existuje obmedzenie na to, koľko môžem preinzerovať?2022-08-10T11:57:11+02:00

Takéto obmedzenie by nemalo existovať u žiadneho CSS Partnera. Avšak treba sa vždy poriadne pozrieť, či tomu naozaj tak je, nakoľko niektorí CSS Partneri vyslovene limitujú klientov s denným spendom (preinzerovaným kreditom). Ak využívate službu CSS od nás (Shopping in EU), tak nemáte žiadne limity!

Čo sa pre mňa zmení keď začnem používať Váš CSS program?2022-08-10T11:56:28+02:00

V podstate absolútne nič, čo sa týka nastavení Google Ads a Merchant účtu. S naším CSS programom sa Vám hlavne zmení názov pri Shopping reklame z “od Google” na “od Shopping in EU” a zmenia sa Vám metriky ako sú cena za klik, počet preklikov, CTR a iné, práve kvôli zľave, ktorú ako CSS partner odomykáme.

Komu platím kredit do Google Ads?2022-08-10T11:55:41+02:00

Pri našom CSS programe Vám poplatok za inzerovanie naďalej zostáva v Google. Na samotnom systéme fungovania Vášho Google Ads účtu, či Google Merchant účtu sa vôbec nič nemení. Až po skúšobnej verzii nášho CSS programu sa môžete rozhodnúť, že chcete pokračovať v jeho používaní a vtedy nám platíte čiastku, ktorá je nezávislá od Vaších Google Ads platieb.

Čo mi presne vie CSS partner ponúknuť?2022-08-10T11:54:59+02:00

Okrem toho, že Vám CSS Partner musí ponúknuť priestor na zobrazenie Vašich produktov v porovnanči cien, tak Vám vie umožniť získať zľavu až do 20% z bežnej ceny za klik v Google Shopping/P. MAx Ads. Ak teda dnes platíte napr. 1,00€ za klik, tak vďaka CSS Partnerovi viete ušetriť a mať v určitých prípadoch cenu len okolo 0,80€ za kliknutie. Toto znamená, že si buď viete znížiť celkový rozpočet alebo čo aj viac odporúčame, nechať si ho tak ako máte a budete mať väčší počet preklikov.

V akých krajinách môžem inzerovať prostredníctvom CSS partnera?2022-08-10T11:54:17+02:00

CSS partneri môžu poskytovať CSS program momentálne v 21 krajinách na Európskom ekonomickom území. Tieto služby môžete využívať v: Belgicku, Českej Republike, Dánsku, Fínsku, Francúzsku, Grécku, Holandsku, Írsku, Maďarsku, Nemecku, Nórsku, Poľsku, Portugalsku, Rakúsku, Rumunsku, Slovensku, Spojenom Kráľovstve, Španielsku, Švédsku, Švajčiarsku a v Taliansku.

To znamená, že CSS Partner môže byť iba porovnávač cien z EÚ?2022-08-10T11:53:23+02:00

Áno, presne tak. Iba vybrané porovnávače cien tovarov, ktoré splnili rozsiahle podmienky Google, sa tak môžu stať poskytovateľom reklamného priestoru v Google Shopping Ads v sieti Google Search a poskytovať tak výraznú zľavu až do 20% z bežnej ceny za klik.

Čo je to CSS program?2022-08-10T11:52:44+02:00

V roku 2017 dostala spoločnosť Google v rámci súdneho procesu pokutu až vo výške 2,4 miliardy EUR od Európskej komisie za monopolné správanie sa na trhu. Monopolné správanie práve z dôvodu, že produktové reklamy, tzv. Google Shopping Ads sú zároveň považované aj za porovnanie cien obchodov, keďže v samotných reklamách je nielen produktový obrázok, názov produktu, ale aj jeho cena a eshop, kde ho viete zakúpiť. Rozhodnutie Európskej komisie prinútilo Google, aby dal porovnávačom cien v rámci EÚ šancu a možnosť ponúkať nižšiu cenu za kliknutie v Google Shopping Ads svojim zákazníkom. Vybrané porovnávače cien tovarov v EÚ tak majú možnosť za určitých podmienok stať sa tzv. Google CSS Partnerom (Comparison Shopping Service).