Silu CSS programu môžete vidieť už počas prvých dní od aktivácie. Neodporúčame robiť zásadné zmeny v Google Ads rozhraní počas skúšobnej doby CSS programu, lebo práve počas týchto 30 dní chceme vidieť ako sa rozvíja vaša inzercia s benefitmi CSS programu.

Po uplynutí skúšobnej doby sa môžete rozhodnúť nasledovne:

1. Ponechať všetky nastavenia inzercie presne tak ako ste mali doteraz

Aj keď vám CSS program prinesie benefit zníženej ceny za preklik (CZK), stále odporúčame nechať si rozpočty tak ako ste mali doteraz. Väčšina inzerentov je zvyknutých na rozpočet, ktorý mali pred aktiváciou CSS programu, tak nemajú dôvod ho meniť. Takto môžete dosiahnuť zlepšenie výkonu kampaní až do 25%.

2. Znížiť rozpočty o 10 až 20% pri Shopping a Performance Max kampaniach

Po uplynutí skúšobnej doby vieme spolu preskúmať, koľko bežne CSS program ovplyvňuje CZK a takto viete znížiť náklady a stále si ponechať výkon kampaní presne tak, ako ste mali pred aktiváciou CSS programu.

3. Zvýšiť rozpočty a pridať ďalšie Shopping a Performance Max kampane

Navýšenie rozpočtu je vždy výbornou možnosťou. Samozrejme pri používaní CSS programu, každé navýšenie rozpočtu môže znamenať aj vyšší nárast návratnosti z investícií (ROI). Takto viete nielen posilniť svoju online reklamu, ale byť aj viac konkurencieschopný a možno aj predbehnúť konkurenciu, ktorá doteraz bola pred vami.

Na čo si treba dávať pozor pri výbere CSS partnera?

Pred výberom CSS Partnera sa dobre oboznámte s Obchodnými podmienkami, lebo niektorí CSS Partneri okrem fixnej sumy majú v poplatku aj percento z obratu a samozrejme môžu mať aj úplne iný cenník a ponúkajú aj iné služby, ktoré možno nemusíte používať alebo ich nepotrebujete.

Všetko ohľadom ceny a toho, čo získate s CSS programom musí každý CSS Partner deklarovať v obchodných podmienkach a preto buďte obozretní a prečítajte si ich.

Opýtajte sa aj aká je úroveň podpory pri CSS programe. Po aktivácii CSS programu sa podpora CSS Partnera stáva vašou Merchant center podporou a ak by ste mali problém v Merchant centre, Google podpora vás automatický odmietne a vám povedia nech to doriešite s CSS podporou.

My sme certifikovaní, vyškolení a zabehnutí PPC špecialisti, nakoľko tvoríme a optimalizujeme niekoľko rokov kampane v PPC nástroji BlueWinston. Toto je ale rarita a nie každý CSS Partner má nástroje a PPC špecialistov na podpore.

Treba si preveriť certifikácie daného CSS Partnera. Väčšinou ich viete nájsť na ich webe. Vždy sa môžete opýtať na skúsenosť podpory a tak si zaručiť jej kvalitu.

Prečo je CSS program výhodný pre každú veľkosť e-shopu?

Percento, ktoré CSS program vracia z ceny za klik nie je stále rovnaké a najviac vám vieme ušetriť do 20% z CZK. Preto či už máte rodinný podnik alebo ste obrovský medzinárodný e-shop, percento sa týka výslednej sumy, ktorú miniete pri Shopping a Performance Max kampaniach.

Menšie podniky síce majú možno menší spend, ale to percento, ktoré im CSS program vráti, sa môže odzrkadliť nielen na zvýšení návštevnosti e-shopu, ale aj na počte objednávok. Všetko závisí od toho, koľko preklikov priemerne potrebujete na jednu objednávku 🙂

Pri väčších e-shopoch je jasné, že spend je trochu iný a samozrejme, s veľkým spendom aj percento funguje inak. Ak napr. míňate 10.000€ mesačne na Shopping alebo Performance Max kampane, s CSS programom by ste inzerovali ako keby ste míňali približne 12000€ mesačne.

Aké výsledky môžete očakávať z CSS programu?

Využitím CSS programu bez zmeny rozpočtu si viete navýšiť výkon až do 25%. Takto môžete mať väčší počet preklikov a viac zobrazení.. Keď máte väčší počet preklikov tak sa môže zvýšiť aj konverzný pomer, kvôli tomu, že za rovnaký rozpočet máte viac preklikov a väčšiu šancu na nákup.

Pokiaľ vaša konkurencia nemá CSS Partnera, resp. inzeruje ako “od Google” tak ich viete predbehnúť, lebo váš rozpočet môžete využívať efektívnejšie.

Ak vaša konkurencia CSS Partnera má, resp. sa zobrazuje ako “od Shopping in EU” alebo “od Heureka” atď. tak sa im treba vyrovnať. Oni už CSS benefit využívaju a vy ste takto v nevýhode.

Náš CSS program si môžete aktivovať zdarma na 30 dní, kde vám radi poradíme aj s inzerciou. Po uplynutí skúšobnej doby za náš CSS program zaplatíte len 29€ mesačne za jeden Google Merchant center (GMC) účet a ani cent viac! Samozrejme ak by ste používali náš PPC nástroj BlueWinston alebo ak vám kampane spravujú PPC špecialisti v Managino agency tak CSS program máte od nás úplne zdarma.

Neváhajte a vyskúšajte CSS program. Nemáme žiadne viazanosti a ak by ste s nami neboli spokojní tak váš GMC účet vrátime do pôvodného stavu. Napísať nám môžete cez chat alebo formulár na našom webe alebo aj priamo na support@shoppingin.eu, radi s vami podebatujeme a spolu vyskúšame náš CSS program 🙂