Nikomu neunikla situácia, ktorá sa dotkla aj ecommerce sveta. Väčšina inzerentov vypína kampane s cieľom znižovať celkové náklady a teda aj náklady na inzerciu produktov. Dáva to zmysel, ale čo keby sme využili tento čas efektívne a tým zvýšili návratnosť investícií?
Nákupy v kamenných predajniach poklesli na minimum a preto môžeme očakávať zvýšenie dopytu po produktoch, ktoré sa nachádzajú na internete. Samozrejme, je ťažké konkurovať veľkému počtu inzerentov a preto vám prezradíme tip, ktorý vám môže pomôcť dostať sa do popredia na trhu.
Využite shopping kampane na produkty
Na tento druh kampaní potencionálni zákazníci najviac reagujú a interagujú. Pravdaže, najskôr sa však presvedčte, že sú nastavené správne, pretože bez toho nemôžeme čakať pozitívne výsledky.
Pomôcť s tým môže online nástroj BlueWinston, ktorý pomáha pri filtrovaní a tvorbe shoppingových kampaní. Využívajú ho agentúry a freelanceri po celom svete na automatizáciu textových kampaní, shoppingové kampane a dynamický remarketing. Aby ste sa presvedčili o jeho výhodách máte k dispozícii 30 dní zadarmo.
Ako znížiť náklady na shopping kampaniach?
Pretože CSS Shopping in EU je Google partner, ponúkame zľavu až do 20% za kliknutie v Google Shopping Ads zdarma. Takto môžete dosiahnuť zníženie svojich nákladov na reklamu a zvýšiť návratnosť. Stále neviete ako? Prečítajte si F&Q ohľadom ponuky.