Mať vhodného CSS partnera je obrovskou výhodou každého jedného majiteľa e-shopu, ktorý využíva Shopping alebo Dynamic remarketing kampane alebo nad tým ešte uvažuje. Niektoré dokážu ušetriť až do 20% z kliknutia bez žiadnych poplatkov.

V poriadku, čo ak by niekto chcel viac CSS partnerov, je to možné? Samozrejme, je. Okrem CSS partnera Shopping in EU môže e-shop využívať aj konkurenčných CSS partnerov, prípadne i Google CSS.

Jeden Google Ads účet by bol napojený na viac Merchant účtov, napríklad tri, a tak môžu pokryť viac pozícii s jedným produktom. Ak by jeden predajca chcel inzerovať iPhone 11 Pro, vo vyhľadávaní by to vyzeralo nasledovne:

  • iPhone 11 Pro Max,
  • iPhone 11 Pro 256GB Silver,
  • iPhone 11 Pro 64GB Black.

To znamená, že od jedného predajcu nebude v Shoppingu trikrát ten istý produkt (iPhone 11 Pro Max), ale tri varianty od troch CSS partnerov.

Ak sú vaše prostriedky vyhradené na propagáciu dostatočné, aj toto je možnosť, ako zväčšiť svoju prítomnosť na online trhu.

Aké sú výhody a nevýhody mať viacerých CSS partnerov?

Toto môže to byť dobrá príležitosť pre online predajcov, aby dosiahli ešte lepšiu výkonnosť svojich reklám. Môžete dosiahnuť viac kliknutí, viac návštevníkov, ale to vás bude stáť viac peňazí ako pri použití iba jedného CSS partnera.

Výhody Nevýhody
Môžete dosiahnuť viac pozícií Môže to byť finančne náročnejšie
Vyššia návštevnosť vašich webových stránok Spravovanie vašich produktov je ťažšie
Viac konverzií Viacej Merchant účtov
Môžete si ponechať Google CSS Používanie ďalšieho CSS partnera môže byť drahé

Pokiaľ chcete vyskúšať používanie viacero CSS partnerov alebo len nechcete prísť o Google CSS, môžete využiť náš program úplne zdarma.

Aký je postup pri žiadaní ďalšieho CSS partnera?

Ak sa rozhodnete ponechať si Google CSS a chcete použiť aj naše CSS, jednoducho vyplnte náš registračný formulár. Aký je postup?

  • Na našom webe kliknite na „Chcem využívať CSS“ tlačidlo.

  • Vyplňte všetky povinné informácie.

  • Pod políčkom „Program“ zvolte „Chcem vytvoriť nový Google Merchant účet„.

  • Naša podpora vás bude kontaktovať s ďalšími krokmi. Budete nám musieť poslať základné informácie o vašom účte (meno, krajina, e-mailová adresa).

  • Následne vám vytvoríme nový Merchant Center účet, ktorý sa bude nachádzať pod naším CSS MCA, ku ktorému vám dáme plné práva.

  • Po vytvorení vášho účtu si budete musieť prepojiť váš Merchant s vašim Google Ads účtom. Následne stačí nahrať váš produktový feed a môžete začať inzerovať.

  • Hotovo, teraz máte dvoch CSS partnerov pre vaše reklamy.

Prečo tvoríme Merchant Center účet pre vás?

Aby sa CSS služba aplikovala, Google potrebuje „switchnúť“ váš Merchant účet pod CSS Partner MCC. Tento proces vieme jednoducho preskočiť tým, že vám my priamo pod našim MCC vytvoríme Merchant a teda CSS program bude aplikovaný ihneď.

Tešíme sa na vašu registráciu!