Na trhu sa objavila nová marketingová stratégia spoločnosti Google s názvom Performance Max Campaigns, ktorá má zachytiť potenciálnych zákazníkov eCommerce obchodov, ktoré využívajú Nákupy Google alebo iné online nástroje.

Zaujíma vás, o čo presne ide a ako funguje Performance Max? Potom ste tu správne. Pokúsime sa vás zoznámiť s týmto pojmom a poukážeme na benefity, vďaka ktorým sa oplatí rozhodnúť sa preň.

Čo je maximálny výkon?

Performance Max je nový typ kampane v službe Google Ads navrhnutý tak, aby vám pomohol nájsť viac konvertujúcich zákazníkov vo všetkých reklamných kanáloch Google a v rámci jeho ekosystému.

Keďže umelá inteligencia viac rozumie algoritmom a pozná vkus používateľov, živí sa nimi pri vytváraní reklamných kampaní zameraných na prilákanie nových zákazníkov a dosiahnutie najvyššieho počtu konverzií.

Táto automatizácia zvyšuje príležitosti pre majiteľov online firiem prilákať ideálne publikum, ktoré potrebujú na zvýšenie predaja, generovanie väčšieho počtu potenciálnych zákazníkov alebo získanie relevantných informácií od cieľového publika.

Performance Max je automatický typ kampane, ktorý pripomína inteligentnú kampaň. Google zautomatizuje vytváranie reklám, ale iba na základe poskytnutých podkladov, podobne ako fungujú responzívne obsahové reklamy.

Hlavný rozdiel medzi maximálnou výkonnosťou a ostatnými kampaňami je v tom, že Google automatizuje zacielenie a zobrazovanie kampane na základe informácií, ktoré poskytne inzerent.

Typ kampane s maximálnym výkonom je veľmi prispôsobivý, pretože využíva kombináciu automatizácie a strojového učenia na pomoc inzerentom pri dosahovaní ich konkrétnych cieľov konverzie.

Kde sa nachádzajú performance max kampane?

Kampane s maximálnym výkonom sa môžu zobrazovať v ľubovoľnom umiestnení. Tento typ kampane má široký dosah v celej sieti Google a oslovuje zákazníkov v týchto častiach:

  • Displej
  • Vyhľadávacia sieť
  • Mapy
  • YouTube
  • Gmail
  • Inventár nákupných reklám

Aké sú výhody maximálneho výkonu?

Existuje niekoľko výhod pre digitálnych marketingových pracovníkov, ktoré sú súčasťou možnosti kampaní s maximálnym výkonom:

1. Lepší výkon

Performance Max využíva strojové učenie, ktoré vám umožní nájsť optimálne publiká v správnom čase s najlepšou kombináciou reklám. Vaše reklamy sa automaticky optimalizujú podľa vášho cieľa. Maximálny výkon teda začne prinášať výsledky rýchlejšie v porovnaní s kampaňou s manuálnou optimalizáciou.

Marketingové ciele sú v kampani umiestnené do popredia. To znamená, že strojové učenie Google identifikuje najlepších zákazníkov v správnom čase.

2. Doplňte svoje kampane vo vyhľadávaní na základe kľúčových slov

Keďže správanie spotrebiteľov sa neustále mení, Performance Max bude zhromažďovať údaje o nových publikách, ktoré potom možno implementovať do reklamných kampaní vo vyhľadávaní. Tieto publiká budú určené cieľmi, zámermi a signálmi publika v rámci kampane.

3. Vyššia návratnosť investícií

Najnovšia ponuka Google je skvelá predovšetkým kvôli jej presnosti. Pre vaše podnikanie to znamená, že nepotrebujete pokusy a omyly. A menej pokusov a zanedbateľných chýb znamená nižšie náklady a vyššiu návratnosť.

4. Lepšie informovanie

Nahlasovanie správ nikdy nebolo silnou stránkou Google. Bez ohľadu na reklamnú kampaň sú prehľady obmedzené z hľadiska konkrétnych detailov.

Ale prehľad maximálneho výkonu na stránke Google Insights sľubuje podrobné informácie. Zobrazia sa informácie o reklame, oslovených publikách, vplyve reklám a úpravách vykonaných pre optimalizáciu. Tieto špecifiká vám môžu pomôcť ďalej nasmerovať vašu kampaň správnym smerom.

Záver

Kampane s maximálnym výkonom sú skvelou novinkou, ktorú so sebou služba Google Ads priniesla, aby pomohla spoločnostiam dosiahnuť vyššiu ziskovosť umiestňovaním reklám pre ideálne cieľové publikum.

Súčasným trendom je pokračovať vo vytváraní, vývoji a upevňovaní stratégií založených na umelej inteligencii v rámci techník strojového učenia, zameraných na nájdenie ideálneho cieľa a uspokojenie svojich vyhľadávacích zámerov.

Tento nový typ kampane je zaujímavým momentom v rámci PPC. Je to ďalší krok k tomu, aby mal Google kontrolu nad celým ponúkaním cien a vyhľadávaním publika.