Hladamfarby.sk je e-shop, ktorý predáva náplne do tlačiarní s 95% spokojnosťou nakupujúcich. Ponúkajú viac ako 5000 druhov náplní do tlačiarní a disponujú s viac ako 3000 odbernými miestami. Ponúkajú dopravu zadarmo a doručenie do 24 hodín. Zameriavajú sa na B2C, ale aj B2B odberateľov.
Visitero.sk je marketingová agentúra, ktorá sa stará o potreby inzerovania e-shopu Hladamfarby.sk. Smart Shopping kampane tvorili pomocou nástroja BlueWinston. Marketingová agentúra sa zameriava na digitálny marketing, online reklamu a poradenstvo v oblasti e-commerce. Sú ideálny partner pre malé a stredné firmy alebo začínajúcich podnikateľov.
Zadanie – cieľ kampaní
Cieľom bolo vytvoriť kampane, kde porovnáme výkonnosť CSS programu, vytvoriť Merchant účet pod CSS programom Shopping in EU a použiť rovnaký feed ako v originálnom Merchante, ktorý má CSS program v Google.
Štruktúra kampaní
Pre potreby testovania CSS programu boli vytvorené dve kampane:
Smart Shopping kampaň – BlueWinston – Shopping in EU (2123 produktov)
Smart Shopping kampaň – BlueWinston – Google (2123 produktov)
Okrem rovnakých produktov boli tieto kampane nastavené rovnakým spôsobom. Produkty boli inzerované na území Slovenska s denným budgetom 10€, použili sme stratégiu Smart Bidding (target ROAS). Pre kampane nebolo nastavené cielenie na konkrétne publikum a neboli ani časovo ohraničené.
Za sledované obdobie sme pozorovali, aké výsledky dosahuje kampaň prostredníctvom CSS programu.
Prečo si klient zvolil dvoch CSS partnerov?
Pri testovaní bol zvolený CSS program Shopping in EU a Google CSS, ktorý využívajú inzerenti automaticky ak inzerujú Shopping reklamu v Google. Pri využívaní Google CSS nevyužívate žiadne benefity (najmä zľava CPC do 20%). Na základe toho sme sa rozhodli využiť obe kampane s rovnakým nastavením, produktami a budgetom.
Pri využívaní viacerých CSS partnerov môžete dosiahnuť viac kliknutí, viac impresií, viac návštevníkov a tým zlepšíte výkonnosť vašich kampaní.
Ako postupovať, ak ste sa rozhodli využívať CSS program – Shopping in EU?
1. Vyberte si či chcete switch existujúceho Merchant účtu alebo tvorbu nového Merchant účtu. Pri switchovaní bude váš Merchant účet presunutý do nášho CSS programu. Ak potrebujete nový Merchant účet, vytvoríme vám ho za vás.
2. Následne vás bude kontaktovať naša podpora s ďalšími krokmi. Náš support tím switchne alebo vytvorí váš nový Merchant účet, kde pridáme
váš produktový feed a môžete začať inzerovať.
3. Hotovo, teraz máte CSS Shopping in EU nasadený vo vašom Merchant účte. Naša podpora vám oznámi, že switch prebehol úspešne.
Výsledky používania CSS programu
Pre porovnanie CSS programu sme si zvolili interval dvoch týždňov. Celkový spend počas sledovaného obdobia bol 170€. CSS program je vhodný pre všetkých klientov z hľadiska spendu.
Z tohto vyplýva, že CSS program priniesol klientovi -19% CPC, +15% impresií, +21% preklikov a +0,5% CTR.
Prečo využívať CSS program pri Shopping kampaniach?
Z danej štúdie vidíme, že CSS program môže priniesť mnoho výhod. Ako môžete vidieť, spend nehrá úlohu resp. aj pri menšom spende s použitím CSS programu môžete vidieť pozitívne výsledky ako pri našom klientovi Hladamfarby.sk
Ako uvádzame na našej web stránke, výška zľavy môže dosahovať maximálne 20% z ceny za klik.
Okrem výrazného zníženia CPC, CSS program ovplyvní aj iné metriky:
- počet kliknutí
- zobrazenia
- CTR % a potenciálne aj počet konverzií
Ak dosiahnete za rovnakú cenu viac kliknutí, máte aj samozrejme vyššiu šancu na konverziu.
Touto štúdiou sa snažíme ukázať, že okrem benefitov, ktoré CSS program ponúka sa oplatí používať aj viacero CSS partnerov súčasne.
Ak používate nástroj na tvorbu produktových Google kampaní BlueWinston, náš CSS program máte zadarmo. Ak inzerujete a rozhodujete sa využiť CSS program, môžete ho mať len za 19€ mesačne.
CSS program Shopping in EU môžete vyskúšať na 30 dní zdarma. Neváhajte a kontaktujte nás e-mailom na support@shoppingin.eu. Dovoľte nám pomôcť vám inzerovať efektívnejšie, lepšie a hlavne lacnejšie.