Dúfame, že si užívate dovolenkové obdobie a že nepracujete počas oddychovania 🙂 Začalo nám dovolenkové obdobie alebo ako to nazývame na Slovensku “uhorková sezóna”. V mesiaci júl, ale ešte aj počas augustu môžete pocítiť, že online ide o niečo slabšie, ale to vôbec neznamená, že svet končí.
Vždy treba plánovať vopred a ak si myslíte, že máte čas tak verte nám, moc nemáte 🙂
Jeseň a zima sú ideálne obdobia na dopredaj všetkého, čo potrebujete vymeniť za nový tovar, ale aj na napríklad predaj sezónneho oblečenia a módnych doplnkov. Týka sa to aj ostatných segmentov ako sú športové e-shopy, nábytok, záhradníctvo a veľa iných.
Každopádne sa už treba začať pripravovať na jeseň a zimu, treba si tvoriť stratégie a už aj pripravovať kampane, nech zbierajú dáta už pred sezónou. Takto máte čas na optimalizovanie ešte predtým ako kampane majú naplno fungovať a zbehnete do sezóny plným prúdom.
Výsledky za Júl 2022
V porovnaní s mesiacom jún môžeme povedať, že žiadna “uhorková sezóna” tu nebola. Online funguje presne tak ako by mal a veľké zmeny vôbec neboli. Počet preklikov a zobrazení bol identický ako v predošlom mesiaci a cena za preklik sa vôbec nezmenila. Nákupov bolo síce o niečo viac (o 4%) ale ich hodnota bola o 8% menšia.
Preto ako sme už aj hovorili, nemusíte sa obávať prepadov online predajov, ale skôr si treba len správne nastaviť stratégiu. Keď viete ako funguje online počas letných mesiacov tak sa treba prispôsobiť, nájsť si prienik a využiť ho. Pre každý segment je to samozrejme iné, ale netreba sa nikdy vzdávať!
Ak by ste si chceli vylepšiť online inzerciu cez Google Ads ešte viac tak sa nám neváhajte ozvať. Predtým ako začne jesenná a zimná sezóna, treba aktivovať CSS program nech využívate Shopping a Performance Max kampane naplno a inzerujete efektívnejšie.