Začalo nám leto a s ním pribudlo aj niekoľko noviniek v Google inzercii. Performance Max kampane už bežia v plnom prúde a môžete si už aj staré Smart Shopping kampane vylepšiť na Performance Max kampane priamo v Google. Pri textovej reklame je novinkou to, že končia ETA patterny a zostanú iba RSA.

Okrem noviniek nám začína dovolenkové obdobie, ktoré lepšie poznáme ako “Uhorková sezóna”. Nebrali by sme to ale negatívne, pretože online stále žije a evidentne neplánuje zastaviť. Treba počítať s tým, že si ľudia zvykli počas pandémie na objednávanie online a aj počas letných mesiacov bude tento trend pretrvávať. Síce predaje môžu byť o niečo slabšie ako predtým ale netreba rátať s koncom a zavrieť dvere 🙂

Výsledky za Jún 2022

Kliknutia10 101 011
Imprésie729 495 278
Priemerná CZK0,15€
CTR1,38%
Počet konverzií247 037
Hodnota konverzií337 014 357
Konverzný pomer1,47%
graf

Oproti predošlému mesiacu má jún horšie výsledky. Klikalo sa o 8% menej a reklama sa zobrazovala o 7% menej. Cena za klik išla hore o 0,01€ a CTR išlo dole z 1,40% na 1,38%. Samozrejme klesol aj počet nákupov a to o 11% ako aj hodnota nákupov o 9%.

Aj keď sú metriky menšie o cca 10%, treba počítať s tým, že toto sú čísla z viac ako 600 e-shopov. Aj kvôli tomu sa netreba obávať a treba využiť leto vo váš prospech. Skúšajte nové metódy inzerovania ako sú napr. Performance Max kampane, posilnite svoj Brand alebo vyskúšajte kampane na sociálnych sieťach. 

Ak by ste chceli v rovnakom čase aj ušetriť alebo využiť peniaze, ktoré už teraz investujete do Google inzercie, neváhajte sa ozvať a radi vám poradíme a zodpovieme šetky otázky ohľadom CSS programu. Najrýchlejšie nás zasiahnete priamo na support@shoppingin.eu alebo nám napíšte cez náš FORMULÁR NA WEBE 🙂