Máj je všeobecne výborný mesiac na predaj a to hlavne kvôli počasiu. Pokiaľ máte kamenné pobočky, tak ste mohli zaznamenať nárast príchodov zákazníkov a v kombinácii s online Vám to mohlo priniesť omnoho viac objednávok.
Ak nemáte kamenné pobočky, tak ako sme spomínali v predošlom reporte, mohli ste optimalizovať web a reklamu na letnú sezónu a prilákať zákazníkov Vašou ponukou. Dobrý príklad je napr. ak predávate skateboardy alebo korčule, tak ste si mohli pripraviť reklamu na sociálnych sieťach alebo bannery a takto priviesť viac ľudí na Váš web.
Výsledky za Máj 2022
Keď porovnáme mesiace apríl a máj, tak môžeme vidieť, že online “ožil” a sa vylepšil. Síce ľudia chodia do obchodov a po nákupných centrách, ale určitá časť ľudí si takto robí prieskum a potom nakúpi online.
Treba s tým počítať aj počas letnej “uhorkovej” sezóny a nastaviť si aj online komunikáciu podľa toho. Z Google Ads metrík môžeme vidieť, že sa počet preklikov, zobrazení a konverzií v priebehu mája zvýšil.
Percentuálne sa počet preklikov jemne zvýšil o 5,5% a zobrazení bolo o 12% viac. Odzrkadlilo sa to samozrejme aj na počte nákupov (+16%) a ich hodnote (+20%).
Kvôli tomuto, ako sme aj spomínali v predošlom reporte, sa netreba obávať investovania do online kampaní. Počas leta je síce inzercia slabšia, ale treba sa hlavne prispôsobiť letnému obdobiu a optimalizovať online kampane vo Váš prospech.
Ak by ste potrebovali poradiť alebo ak by ste chceli ušetriť na cene za preklik dajte nám vedieť na support@shoppingin.eu a postaráme sa o Vás 🙂