Letné dovolenkové obdobie už postupne končí a začína jeseň aj v online reklame. Ak ste si už oddýchli, tak sa treba pustiť do plánovania jesenných akcií a postupne aj na prípravu marketingovej stratégie na Vianoce a zimné obdobie.
Jeseň je výborné obdobie kedy si môžete vyčistiť sklady. Treba propagovať výpredajové akcie na letné produkty všade, kde môžete a pripraviť si sklad na zimné obdobie, kedy sa najviac predáva.
Samozrejme, nestačí len tovar vypredať. Treba si aj naskladniť nový tovar na Vianoce a zimné obdobie a pri tom treba aj premyslieť, čo sa bude predávať dobre, ako sa to bude najlepšie predávať a v akom množstve si to treba zadovážiť.
Výsledky za August 2022
Presne ako sme predošlý mesiac spomínali, netreba sa obávať dovolenkového obdobia, žiadna “uhorková sezóna” neexistuje. Výsledky počas letnej sezóny ukazujú na to, že ľudia stále nakupujú.
Preto sme aj predošlé mesiace pripomínali, že treba inzerovať, netreba sa obávať a ak by aj sezóna bola slabšia tak to určite stojí za to. Dáta, ktoré kampane vyzbierali počas tohto obdobia sú na nezaplatenie a inzerovať bez dát je zbytočné.
Pokiaľ ste premýšľali či aktivovať CSS program pre viacero klientov / e-shopov tak teraz je na to najlepší čas. Treba byť pripravený pred zimnou sezónou a veľkú výhodu majú e-shopy, kde kampane spolu s CSS programom už dlhšie zbierajú dáta.