Performance Max kampaň je revolúciou v reklame vo vyhľadávaní. Predovšetkým preto, lebo jej cieľom je plná automatizácia a maximalizácia výkonnosti kampane v závislosti od vášho marketingového cieľa.

Plne automatizované kampane vám umožnia urobiť krok späť od manuálnej práce vo vašich kampaniach a zamerať svoju energiu na stratégiu a kreativitu.

V tomto článku vám prinášame tipy a triky, ako nastaviť Performance Max kampane.

Použite signály publika

Signály publika sú voliteľnou funkciou, ktorú by ste mali implementovať, ak máte dostatok štatistík Google o tom, ktoré publikum s najväčšou pravdepodobnosťou uskutoční konverziu.

Táto funkcia je kompatibilná so všetkými segmentmi publika vrátane údajov o publikách prvej strany a vlastných publikách, ako aj o zainteresovaných subjektoch, odberateľoch YouTube atď.

Ak máte dostatok údajov na import týchto segmentov, pomôžete algoritmu nájsť podobných používateľov na platformách Google.

Stavte na variácie podkladov

Čím viac podkladov pridáte do svojej kampane, tým viac údajov musí Google spracovávať a učiť sa.

Preto sa nebojte pridať čo najviac variácií kópií pre nadpisy aj popisy. Google bude kombinovať tie, ktoré majú najlepšiu výkonnosť.

Použite svoju kreatívu, text reklamy aj výzvy na akciu (CTA)

Nakoniec sa uistite, že ste pridali podklady obrázkovej kreatívy aj videokreatívy. Toto je jediný spôsob, ako osloviť responzívne obsahové reklamy (Obsahová sieť Google) aj inventár Google na YouTube.

Skontrolujte sledovanie cieľov konverzie

Uistite sa, že vaše ciele konverzií fungujú a sú sledované správne. V opačnom prípade môžete nájsť nezrovnalosti vo výkonnosti svojej kampane a v skutočných výsledkoch.

Správne nastavenie merania konverzií zaručí vyhonocovanie najvýkonnejších podkladov kampaní a relevanciu zobrazovania reklám.

Nastavenie informačného kanála produktov (XML feed) v službe GMC

Ak vlastníte e-shop, uistite sa, že máte v službe Google Merchant Center správne nastavený produktový XML feed.

Vďaka tomu môžete inzerovať aj v Nákupoch Google, čím sa váš produkt dostane oveľa širšiemu publiku.

Pýtate sa, ako dosiahnete, aby sa vaše reklamy v Nákupoch Google odlíšili od konkurencie pomocou Performance Max kampaní? Optimalizujte svoje obrázky, názvy produktov a popisy v službe Merchant Center pre vyšiu kvalitu reklám. Tiež môžete použiť náš Shopping in EU CSS, aby ste dosiahli väčšiu návštevnosť samotného e-shopu.

Ako hodnotiť svoje výsledky?

Pri vyhodnocovaní výsledkov tohto typu kampaní myslite na to, že P. Max kampaniam trvá 6-8 týždňov pokiaľ reálne začne dosahovať optimálne výsledky. Kampane sú totížto založené na strojovom učení a prvotná učiaca fáza môže tvrať niekoľko dní. Následne kampaň niekoľko týždňov zbiera dáta a vylepšuje zobrazovanie reklam.

Ak chcete dosiahnuť najlepšie výsledky, musíte však po niekoľkých týždňoch skontrolovať výkonnosť podkladov a zachytiť, kde je potrebné zlepšenie.

Pravidelná analýza výdavkov na potenciálne konverzie je tiež dôležitá. Pri analýze výkonnosti prostredníctvom platformy vás však na rozdiel od predchádzajúcich typov kampaní Google obmedzuje počet metrík, ktoré môžete monitorovať.

Sú Performance Max kampane správna voľba?

Je pravdepodobné, že tento typ kampane je len začiatkom toho, že sa Google spolieha na umelú inteligenciu pri riešení množstva problémov súvisiacich so sledovaním údajov. Nastúpte preto včas na túto vlnu a dobre sa prispôsobte, aby ste získali náskok pred konkurenciou.

Pokiaľ stále nemáte CSS program, tak si pozrite jeho výhody a vyberte si Vášho CSS partnera. Ak by ste potrebovali nastaviť a optimalizovať P. Max kampane tak sa nám neváhajte ozvať.